Hoe lang duurt het voordat het RDW mijn aanvraag voor het omzetten van een trekkercertificaat verrwerkt?

Ik heb mijn trekkercertificaat opgestuurd, omdat ik deze wil om laten zetten naar een T-rijbewijs. Hoe lang duurt het voordat ik hierop een reactie krijg (ik weet dat ik daarnaast ook nog een eigen verklaring in moet vullen bij het CBR en dat ik ook nog naar de gemeente moet, het gaat mij enkel om de RDW)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Daar staat geen vaste tijd voor. Je ontvangt bericht per post.
(Ik ga ervanuit dat je het aanvraagformulier samen met het originele trekkercertificaat en een kopie van een geldig identiteitsbewijs naar de RDW hebt gestuurd.)
Computoon
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+, Prima antwoord:
https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Categorie-T-op-het-rijbewijs.aspx?path=Portal/Particulier/Het